team-dixon

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Annette Olsson - 7 september 2013 17:38

Lördag 7 september 2013

Efter fredagens härliga träning så borde jag bara jubla! Men idag lördag var jag tvungen att ta en tur till Höör och fotsatt till Lund. Absolut inte optimalt om man vill träna hund. BNP har ökat tack vare min investering i nya byxor. Vad som tär på mig och gör att ja får dåligt samvete är Dixons underbara approch!


Hemkommna så går han ut och sätter sig på trädäcket och liksom bara sitter! Jag undrar vad han tänker?

Njuter han av sitt Kungarike eller vad funderar han på vad? Mitt hjärta lixom brister!!!


Jag försvarar mig med att han fundererar och sorterar. Precis som barn mår han han bra av att inte hela tiden bli stimulerad! Jag kan ha fel! Men alltid kan jag inte vara där, och när han kommer in så är allt ok!


Nu har prinsen gått ut och lagt sig på trädäcket och verkar lixom bara njuta! Är det fel? Gud vad jobbig jag är!

Presentation


Team Dixon

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundträning

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards