team-dixon

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Annette Olsson - 12 juni 2013 18:32

Onsdag 12 juni 2013


Idag föll polleten ner för matte!   Avslutning i skolan och "grabbarna grus" gjorde sig påminda! Trots avstängning från avslutningen.

Grabbarna jag haft i tre år och många timmar per vecka. Grabbar som bara förstår svart eller vitt!

Dessa höll ett hyllningstal till mig på studentlunchen. Vi älskar dig och hatar dig ibland men vi vill kyssa dig!......

Efter tre år av allehanda missöden och oro så har grabbarna ändå förstått mitt

budskap. Liten som jag är så har min ljudliga stämma av MANÖVER!    gett effekt.


Inte ens våra krampiga idrottslärare har velat ta konflikterna utan det har denna gamla, tunna kvinna gjort.


Först idag vid full katastrof förstod jag vari min styrka ligger. 

Jag är rättvis och viker mig inte en tum! 


Precis vad Anita på träningshelgen sa till mig!

Den inre övertygelsen och styrkan är mer värt än allt yttre.   

Detta har blivit min lärdom och fungerar även på Dixon.

Svart eller vitt, man behöver inte vara rymdforskare för att förstå.


Vad dessa killar utsatt diverse lärare och rektor för idag tänker jag inte nämna!

Men jag har lärt mig massor och det har både Dixon och jag nytta av.     


Således är jag nöjd med dagen för jag fick min Ahaupplevelse.


Presentation


Team Dixon

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundträning

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards