team-dixon

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Verklighetens dystra budskap

Av Annette Olsson - 9 maj 2012 18:30

Ibland blir det inte som man tänkt sig! Början på denna vecka var inte kul. Flocken/familjen Palm blir tvugna att låta en ung Spex vandra över regnbågsbron.    Jag har aldrig träffat Spex men det spelar ingen roll. Jag är av naturen oerhört blödig vad gäller djur.....   Men en riktig bitch vad gäller människor.   Familjen Palm som arbetar idogt men sina hobbisar/älsklingar.

Det känns bara inte rätt att de ska utsättas för detta oxå! Vad gäller hundhållning så står dom högt på min lista!   


Det tog lixom udden av all verksamhet med Dixon. Själviskt så tänker jag dessutom på alla sk. blindskär man kan råka utför!   Så detta inlägg är enbart till för att lindra min egen ångest för deras sorg .


Men oxå en påminnelse för den person som pratar dynga om mig via chatt och telefon. Fortsätt gärna men du tycks inte veta vilka som är dina vänner om du har några sådana. Var försiktig med de kränkningar du uttalar. Kom ihåg att jag har inte sagt ett enda ont ord om Dig. Du spelar ut dig Själv på ett väldigt klumpigt sätt!  För mig är detta "over and done".


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annette Olsson - 18 oktober 2015 15:00

Söndag 18 oktober   En fredagskväll i september 2014 hörde jag ett skrik från häcken till min infart. Det var mörkt och genast började jag försäkra mig om det var innanför staketet eller utanför. Viktigt med tanke på att Dixon måste kunna släppas...

Av Annette Olsson - 26 juli 2015 18:00

Söndag 26 juli 2015   Semester     Starten blev blöt i flera bemärkelser, ösregn i två veckor. Toalettstolen dröp av kondens och ständigt rinnande. Bilen reparerad för pengar som stod som spön i backen.  Parasollet kasserat, grillen sönderros...

Av Annette Olsson - 18 juni 2015 00:00

Torsdag den 18 juni   Första semesterdagen och den har varit optimal. Känns som om jag varvat ner rejält redan första dan. Efter en oerhört jobbig slutspurt på arbetet så planade det ut och jag glidflög sista dagarna.     Sagan om mina och ...

Av Annette Olsson - 18 juni 2015 00:00

Torsdag den 18 juni   Första semesterdagen och den har varit optimal. Känns som om jag varvat ner rejält redan första dan. Efter en oerhört jobbig slutspurt på arbetet så planade det ut och jag glidflög sista dagarna.     Sagan om mina och ...

Presentation


Team Dixon

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundträning

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards