team-dixon

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Annette Olsson - 26 april 2012 21:10

Vi på lannet behöver bra möjlighet till träning! Jag har hittat Comealong!

Absolut nödvändigt.....  Kan inte ligga och köra 10 mil  onsdag, torsdag, lördag och söndag!  Jag förbereder min Dixon för att vara fäig för SBK Malmö som är min klubb.   Comealong ger oss alla det vi behöver! 

Förberedelse för verkligheten dvs. träning för tävling, spår/sökgrupper. 


Dessutom skapar Comealong kunskap om livet med hund! 

Vi har så himla  kul och är ett gäng underbara lantisar. 

Kent är en passionerad och en helt underbar människa med mycket erfarenhet och kunskap att förmedla. Men det viktigaste med Comealong är glädjen och prestigelösheten. Alla oavsett erfarenhet, ålder och kunskap är välkommna! Lydnadsgruppen är ett exempel på olika individer som vill olika saker med sina pälslingar. Den viljan och engagemanget går inte av för hackor.  Nu har vi tillsammans skapat en ny grupp , miljöträning med figurant sök och uppletande på ett extra ordinärt objekt.  Dixon och matte är så tacksamma för att Comealong finns! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Team Dixon

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hundträning

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards